DinoBooking online időpontfoglaló regisztráció
A DinoBooking online időpontfoglaló rendszer regisztrációja csupán 2 percet vesz igénybe. Az alábbi leírás tartalmazza pontokba szedve a teljes regisztrációs folyamatot:
1. Töltsd ki a regisztrációs adatokat
- A regisztrációs űrlapon töltsd ki a vállalkozásod nevét, ez fog az ügyfeleid számára megjelenni az oldalon.
- Add meg a saját időpontfoglaló oldalad webcímét, amit a későbbiekben elérnek az ügyfeleid. Kérlek, hogy itt csak ékezet nélküli betűket használj, hiszen ez lesz a weboldalad elhetősége. (Például valami.dinobooking.hu)
- Add meg az e-mail címedet, nevedet és telefonszámodat, majd állíts be egy nagyon biztonságos jelszót.

2. Aktiváld fiókodat az e-mailben található linkre kattintva
- A regisztrációkor megadott e-mail címedre érkezni fog egy e-mail. Kérlek kattints az abban található linkre. Addig nem fogsz tudni bejelentkezni az oldalra, amíg nem aktiváltad az e-mail címedet.

3. Jelentkezz be és töltsd ki számlázási adataidat
- A bejelentkezést követően egy „varázsló” fog téged segíteni a számlázási adatok megadásában.

4. Válaszd ki a csomagot
- A szerződési feltételek és az adatvédelmi tájékoztató elfogadása után válaszd ki a csomagot, amit ki szeretnél próbálni 30 napig ingyenesen.
- Ezt követően az OTP felületén kell megadni a kártyát a regisztrációhoz. A kártya ellenőrzéséhez 50 forint zárolásra kerül, ezt azonban néhány percen belül feloldja a bank.

5. Ismerd meg az adminisztrátori felületet
- Sikeres ellenőrzést követően beléptetünk az adminisztrátori felületre, ahol létre tudod hozni az első lefoglalható szolgáltatásodat.

Amennyiben kérdésed van a regisztrációval vagy a beállításokkal kapcsolatban, keress minket nyugodtan és azonnal segítünk beállítani a saját időpontfoglaló rendszeredet.
Megjelöltbeállítás, gyik, regisztráció