Ismerd meg a DinoBooking online időpontfoglaló funkcióit!
Az online időpontfoglaló rendszer folyamatosan bővülni fog újabb és újabb funkciókkal.

Online időpontfoglaló
Kezeld foglalásaidat egy átlátható webes felületen, amit bármikor, bárhonnan elérhetsz. Nincs szükség többé naptárra és kockás füzetre.
Néhány kattintással saját honlapot tudsz varázsolni a foglalási rendszer mellé vállalkozásodhoz. Spórold meg a weboldalkészítés és üzemeltetés költségeit.
Állítsd be az egyes szolgáltatások idejét és rendelj hozzá kollégákat.
Kollégák egyedi kezelése
Állítsd be vállalkozásod nyitvatartási idejét, a kollégák szabadságait, munkaszüneti napokat, egyedi munkaidejét és rendelj hozzájuk szolgáltatásokat egyedi árakkal.
Előfizetési csomagtól függően hozzá tudsz adni akár 20 kollégát, akik szintén be tudnak lépni a felületre és láthatják a saját foglalásaikat és tudják azokat szerkeszteni is.


Automatikus e-mail értesítések
Be tudod állítani, hogy a foglalás megerősítéséről, lemondásáról vagy módosításáról kapjon e-mailt a kolléga vagy az ügyfél, valamint az e-mail értesítések szövegeit is egyedileg tudod szerkeszteni.
Az e-mail üzenetben benne van egy naptármeghívó is, így az ügyfeled akár azonnal el tudja menteni a foglalását akár az online Google naptárába.
Az emlékeztető e-mail egy órával az időpont előtt automatikusan értesítést küld a megadott e-mail címre.
Egyedi kérdések szolgáltatásokhoz
Az időpontfoglaló rendszerben lehetőséged van szolgáltatásonként egyedi kérdéseket feltenni a ügyfeleidnek.
Be tudod állítani, hogy a foglaláshoz akár kötelezően meg kelljen válaszolni egy-egy kérdést.


SimplePay online fizetés
Ha szeretnéd, hogy az ügyfelek biztosan megjelenjenek a lefoglalt időponton, állítsd be az online fizetést. Az OTP SimplePay rendszerét nagyon egyszerűen integrálni tudod az időpontfoglalási folyamatba.
Regisztrálj a SimplePay oldalán és válaszd ki a DinoBooking Időpontfoglaló alkalmazást. Az adminisztrátori felületen a kereskedői azonosító és a titkosító kulcs megadásával már el is tudod indítani az automatikus online fizetést.
Saját weboldal
Néhány kattintással saját honlapot tudsz létrehozni a foglalási rendszer mellé vállalkozásodhoz. Ha még nincs saját weboldalad, akkor spórold meg a weboldalkészítés és üzemeltetés költségeit. Ha rendelkezel már saját weboldallal, akkor létre tudsz hozni egy új felületet, ahol szintén megtalálhatnak az ügyfeleid.
Az adminisztrátori felületen egyszerűen és gyorsan el tudod készíteni weboldaladat, amibe már integrálva van a teljes online foglalási rendszer.


Naptár szinkronizálás
Szinkronizáld foglalási naptáradat a saját Google naptáraddal vagy az Apple iCal naptáraddal.
Másold ki az admin felületről a naptárad adatait tartalmazó linket és másold be a Google vagy Apple eszközödön az iCalendar Feed opciónál.
A naptárad foglalási adatai folyamatosan frissülni fognak így azonnal láthatód a legfoglalt időpontokat akár a telefonodon is.
Extra tételek hozzáadása
Adj hozzá szolgáltatásaidhoz extra tételeket, amiket a foglaláskor ki tudnak választani az ügyfeleid.
Ezek a tételek növelhetik a foglalás végösszegét és így szolgáltatás specifikusan vagy akár több szolgáltatáshoz egyszerre tudod megadni az extra kiválasztható opciókat.


Billingo automatikus számlázás
Kösd össze Billingo fiókodat a DinoBooking Időpontfoglaló rendszerével, állítsd be az automatikus számlázást és online fizetés esetén teljesen automatikusan, helyszíni fizetés esetén pedig az adminisztrátori felületről egy kattintással tudsz számlákat kiállítani ügyfeleidnek.
Automatikus SMS küldés
Küldj SMS üzenetet a sikeres foglaláskor vagy SMS értesítőt az ügyfeleidnek az időpont előtt, hogy biztosan ne feledkezzenek el róla.
Vásárolj SMS tokeneket az adminisztrátori felületen keresztül és kapcsold be az Értesítések menüpontban az SMS értesítéseket.
